СТРОКА

Вітаю на блозі мого навчання

четвер, 9 березня 2017 р.

Модуль 3. Дослідження навчальних проектів

Цей модуль допоміг мені з'ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме....

  •  Ключові запитання зосереджені на міжпредметних зв'язках та вміння учнів висувати гіпотези щодо вирішення поставленої проблеми;
  • Тематичні запитання наштовхують учнів до пошукової діяльності;
  • Змістові запитання вимагають від учня володіння достовірною інформацією, яка підтверджена фактами.

Дослідницький проект розвиває в учнів працювати самостійно, знаходити відповідну інформацію, вирішувати проблему та вміння розподіляти обов'язки між кожним членом команди.
Щоб проект був змістовним, він має зацікатити учнів, щоб вона могли використати набуті знання у реальному житті.
Даний  модуль дав зрозуміти, що запитання до проекту мають бути спрямовані від загального (ключового), що стосується всіх і кожного, що наштовхує на роздуми,висловлення власної думки, на питання яке не має однозначно правильної відповіді. Та спрямовані до більш конкретного., що стосується конкретної теми і на яку учні можуть відповісти знайшовши інформацію.


1 коментар:

  1. Вітаю, пані Юліє!
    Те, що Ви написали, дуже добре, але спробуйте в рефлексії більше писати про те, що Вас вразило, змусило замислитися, що Ви ставите під сумнів, з чим ви не згодні, чого не зрозуміли... Адже були такі моменти, чи не так?
    І ще. Юліє, напишіть краще одне речення, але СВОЄ, аніж багато і чужих (як, наприклад, ці: http://robotagpd2.blogspot.com/2014/10/3.html). Ви ж не хочете, аби Ваші учні списували, правда?

    ВідповістиВидалити