СТРОКА

Вітаю на блозі мого навчання

пʼятницю, 17 березня 2017 р.

Модуль 4 ФОРМУЮЧЕ ОЦІНЮВАННЯ В ПРОЕКТНОМУ НАВЧАННІ

Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме…

  • поглибити знання про Основні запитання та спробувати скласти та спрогнозувати варіанти відповіді учнів;
  • Ознайомилася із поняття формуюче оцінювання та його планування;
  • розширити уявлення про методи та інструменти оцінювання (деякі із них я навіть не чула);
  • сформувати графік оцінювання учнів на кожному етапі дослідження, що дозволити учневі дотримуватися певної послідовності.

Отриманні знання допоможуть мені правильно та вміло здійснювати оцінювання на кожному етапі проекту. Що стало для мене новим- планування оцінювання (якось до цього процесу ставилася не досить відповідально). Дякую за можливість розширити власні знання.

Немає коментарів:

Дописати коментар